Tuesday, August 9

Me and My Kitchen


As a woman, you spend so much time either cooking or getting ready to go somewhere. How about you...
I love cooking but I'm not a chef... I love to writing but I am not a professional writer... Well this is me... I love my kitchen and this is where my love begin..


Everythings taste better when you cooked with love, it represents what’s dear to my heart.
Insyaallah... bahagia keluarga kita, penuh kasih sayang.


Humble kitchen... Nama pun Humble kan.. tak ade apa2 yang istimewa dalam resepi saya ni. Semua koleksi resepi saya mencuba, dan resepi dari pelbagai source lah.. Koleksi resepi turun temurun, masakan harian dirumah saya, resepi dari majalah, resepi dari kawan-kawan dan juga resepi-resepi dari website.

Jd.. please make yourself comfortable melawat rumah saya ya...

No comments:

Post a Comment